is het haalbaar om een gezinfoto te laten maken voor 50 euro?

Ik heb een maximaal bedrag van 50 euro. Mijn vader vraagt een foto op groter formaat dan A3 van de hele familie, maar is dat wel realistisch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou iemand die een opleiding (de fotovakschool) doet kunnen vragen om een foto te maken, of de leraar van een fotografiecursus vragen of hij iemand weet. En gewoon een aantal fotografen bellen en vragen! Succes met de foto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

natuurlijk, als je de foto zelf maakt dan... Niet door een fotograaf.

Je kan via de hema ofzo het laten uitprinten. Op canvas is het nog mooier. Ik bestel zelf via een chinese site genaamd: artscow.

Dit duurt helaas wel 3 weken voordat je hem hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moet ik zelf dan op de foto komen? heus, het verschil tussen proffesioneel en amateur zie je heust wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja... Statiefje en een zelfontspanner.