hoe kan je zelf een kleurplaat maken?

is het mogelijk om zelf van een foto een kleurplaat te maken?
zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (4)

Foto op je raam plakken, daarop een wit vel plakken. Trek met een potlood de lijnen over die je wilt hebben, haal hem daarna van het raam af en ga met een dikke , zwarte stift over de lijnen. Even drogen en je hebt je eigen kleurplaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de foto op de computer staat kan je naar deze website gaan: http://www.fotoaanpassen.nl/

Hier kan je de foto uploaden, ga dan naar: 'special effects' en kies voor de optie 'kleurplaat'.

Je foto wordt automatisch omgezet in een kleurplaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dat werkt niet
Dat zou kunnen met bijvoorbeeld Adobe Photoshop. Het is wel heel veel werk want je zou met de pen-tool alle lijnen moeten overtekenen...
Misschien is er een filter die dat grofweg realiseert, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kopieer de foto, leg hem bovenop een tekenpapier met daartussen in carbonpapier, trek nu de foto(kopie) over en je hebt, nadat je de tekening donker hebt gemaakt, een kleurplaat