Welk karton te gebruiken voor een mal voor muurverf?

Ik zoek karton dat ik goed kan gebruiken om een mal te maken voor een muurschildering, welk karton kan ik hier het best voor gebruiken, want ik vind nogal wat verschillende 'kartonnen'.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je een sjabloon? Bedoel je een binnenmuur of een buitenmuur?

Antwoorden (2)

je loopt bij een mal snel de kans dat de verf eronder uit loopt, misschien kan je beter een tekening overtrekken met carbonpapier ertussen en dat inkleuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sjabloon ja, dat is 't! voor op een vlakke binnenmuur.