Weet iemand een goed voorblad voor mijn Kunst Algemeen dossier?

Ik heb geen idee welke afbeelding origineel is om op 't voorblad te zetten! Kunst is zo algemeen dat het onmogelijk lijkt om te vangen in 1 afbeelding. Ik zat er al aan te denken om deze keer het hele voorblad juist leeg te laten (als een soort minimal art) of ondersteboven in de snelhechter te stoppen. Is dat een idee, heeft iemand een beter idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik zou een witte pagina nemen... En erop zetten: deze pagina is intentioneel wit gelaten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er bestaat een schilderij met een leeg schilderij: "wachten op inspiratie"
http://www.artrevisited.nl/artworks/424/marius_van_dokkum/wachten_op_inspiratie
Maar daar zit waarschijnlijk wel auteursrecht op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een dossier is met je eigen kunst (tekeningen, schilderijen, foto's) dan kan je je mooiste werk misschien kopiëren en op het voorblad plaatsen. Als het een algemeen dossier is over kunst, ga dan eens naar een museum. Welk werk spreekt je het meeste aan? Probeer een ansichtkaart te krijgen in de museumwinkel en vergroot deze naar A4.

Of maak zelf een kunstzinnige collage, of scrapboek effect.

Of deze: