Waar kan ik een goed nederlands-engels woordenboek vinden?

ik zoek een goede vertaler die ook lange teksten goed kan vertalen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
1.8K

Antwoorden (5)

Een woordenboek vertaalt alleen losse woorden. Om zinnen in logische tekst in een andere taal om te zetten heb je een mens nodig.
Een goed woordenboek kan je kopen in een gerenommeerde boekhandel, of lenen bij de openbare bibliotheek dan wel ter plekke daar raadplegen.
Amadea
11 jaar geleden
Op http://www.woordenboekengelsnederlands.org kun je woorden vanuit het engels letterlijk vertalen naar het nederlands, en vice versa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat betekent vice versa?
Amadea
11 jaar geleden
Heen en weer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarheen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in het engels trouwens "vice versa"
Amadea
11 jaar geleden
Heen: van Engels naar Nederlands
Terug: van Nederlands naar Engels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de boot of met het vliegtuig?
http://translate.google.nl/

Toegevoegd na 3 minuten:
Jouw tekst boven gekopieerd en het onderstaande kwam er uit.

Where can I find a good English-Dutch dictionary like?
11 minutes ago
6 more days to go

I'm looking for a good translator who can translate even long texts.
11 jaar geleden
beste jantje,

ik volg een engelstalige studie waarbij ik nu alleen maar engels mag spreken.
ik hebe deze boeken als tip gekregen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op http://ennl.dict.cc
heb je een goede hulp, maar het vertaalt geen hele zinnen. Wat er goed aan is, is dat je meerdere mogelijkheden krijgt en daardoor soms beter kunt kiezen wat het juiste is.