heeft iemand tips om je hoofd goed bij je werk de houden?

Ik ga nu na de middelbare me eerste jaar :P
Maar heeft iemand tips over hoe je hoofd bij je werk de houden hem namelijk een vriendin die de hele tijd vast met me wil praten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

ja,

1.slaap voldoende en ga naar school met voldoende rust

2.klets niet met andere

3.luister en doe mee tijdens de uitleg

4.zeg tegen je vriendin dat ze je met rust moet laten

veel suc6!

gr,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben open en eerlijk tegen je vriendin en geef aan dat jij je niet kan concentreren op je werk als je constant moet praten tegen haar.
Geef aan hoe belangrijk jij het vind om je werk goed te doen.
Als het een verstandige meid is dan heeft ze voor jou verzoek respect en laat ze jou rustig je werk doen.
Succes
12 jaar geleden
Mischien muziek? Als je je mp3 of mp4 ofzo meneemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewon zeggen dat je je werk wil maken, of alleen gaan zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet naast je vriendin gaan zitten; in de pauzes kunnen jullie elkaar spreken. Zoek iemand uit die rustig is en zelf heel geconcentreerd werkt, dan kan je daar een voorbeeld aan nemen. Je vriendin adviseren om hetzelfde te doen.
Amadea
12 jaar geleden
Maak goede afspraken met je vriendin. Zeg dat je het heel gezellig met haar vindt. Dat je goed je best wilt doen op school en dat je moeite hebt met concentreren als je teveel word afgeleid. Dat jullie de gezellige babbeltjes bewaren voor de pauze en na schooltijd. Misschien kun je haar ook motiveren om samen goede resultaten te behalen op school. Lukt het niet, dan zou ik niet naast haar gaan zitten.