Heb je in Nederland ook zogenaamde mystery spots?

Geïnspireerd door deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/mystery-spot-santa-cruz-californie.215076

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jazeker, in Avonturenpark Hellendoorn heb je het zogenaamde Casa Magnetica, dat volgens het zelfde principe werkt. Vond ik als kind fantastisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk! Ik ben zelf nog nooit in zoiets geweest, kende het hele fenomeen zelfs niet. Ik denk dat ik hier wel eens naar toe ga, het lijkt me wel leuk.