Op www.imdb.com kan je allerlei toplijsten vinden (en ook bodemlijsten). Daar staat nu de film: Àlom.net bovenaan de bottomlist (dus als laagste gewaardeerd).

Toegevoegd na 40 seconden:
Maar het blijft natuurlijk iemands persoonlijke mening. Vaak verschillen de meningen erg tussen ras/sexe en leeftijd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Moet je maar eens kijken bij de Justin Bieber film. Leuk om de statistieken te zien wie welk cijfer geeft: http://www.imdb.com/title/tt1702443/ratings Meisjes onder de 18 stemmen om de 1 of andere reden een stuk hoger :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow super vet! Dat wordt dus gewoon de nieuwste slechtste film ooit, of is het officieel gezien geen film maar een biopic ofzo? Leuk om de ratings te zien!
Volgens deze site is dat Batman and Robin.
http://knackfocus.rnews.be/nl/entertainment/film/filmnieuws/de-50-slechtste-films-aller-tijden-volgens-de-lezers-van-empire/article-1194659556685.htm

Je kunt daar ook de trailer van de film zien.

Volgens deze site is het
The Wild World of Batwoman, een "komedie" uit 1966 van Jerry Warren.
http://www.levenslangleren.be/hobby.php/2009/03/07/de-slechte-films-aller-tijden

Hier is nog een slechtste film:
http://www.youtube.com/watch?v=9KCct4RwLNM

........midddelpunt van een cultus als ‘slechtste film aller tijden’, met speciale feesten en uitverkochte bioscopen vol fans die de teksten meeroepen en zich verkleden als aardmannetjes.
http://weblogs.nrc.nl/cultuurblog/2010/04/23/de-slechtste-film-aller-tijden/

Het kan ook anders:
Flop 100 Slechtste Films Aller Tijden
Daar is het Sproet 2 (2004)
http://www.film1.nl/films/flop100/

Ik wens je veel kijkplezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit je eerste lijst:
7- Sex Lives of the Potato Men
Is gewoonweg een fantastische film(:P vinnik dan), ik heb ook het idee dat dit gekozen is uit een lijst van bekendere films. Dat vertekent natuurlijk enorm, de slechtste films zitten natuurlijk veel eerder in het b-horror circuit ofzo, maar ja de filmliefhebber kijkt die natuurlijk sowieso niet. Even de rest van je lijstjes kijken :), ik hou ergens wel van zo slecht dat het weer wat heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ja die tweede lijst en troll 2 was al meer waar ik aan zat te denken ja, vrienden van mij keken veel Troma films, je kon daar gewoon met een script aankomen en dan kon je met een paar 1000 dollar een horrorfilm in elkaar draaien. Vooral de titels waren al hilarisch. De makers van South Park hebben zo ook hun eerste film gemaakt: http://en.wikipedia.org/wiki/Cannibal!_The_Musical
12 jaar geleden
De film; Ed Wood verhaalt over de slechtste regisseur aller tijden. Het lijkt mij dan ook dat die dan de slechtste films heeft gemaakt.

Echt een aanrader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film won 21 prijzen, waaronder twee Oscars en een Golden Globe. Iets met 21 prijzen, waaronder 2 Oscars en een Golden globe lijkt me geen slechte film. Het onderwerp van de film die jij bedoeld is dan wellicht 'slechte regisseur', maar de film schijnt redelijk briljant te zijn.
Zie www.imdb.com en je eigen link... linkje naar imdb: http://www.imdb.com/title/tt0109707/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, goh, en waar gaat die film dan over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het leven van de regisseur. Het is een biopic, een biografische film. De film 'Ed Wood' is dus geen slechte film. Mogelijk zijn films die hij gemaakt heeft wel slecht, maar de film die jij noemt duidelijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dus niet logisch dat de goede man dan ook niet de slechtste films heeft gemaakt, die in die goede film, gemaakt door een goede regisseur, verhaalt worden. Zoals; Wanneer Wood Glen or Glenda schrijft en maakt, onthult hij bovendien na jaren zijn liefde voor travestie aan Fuller. Nadat hij ook nog eens Loretta King (Juliet Landau) de hoofdrol geeft in zijn volgende film Bride of the Monster in de - verkeerde - veronderstelling dat zij die dan financieert, verlaat ze hem. Aan de andere kant sluiten worstelaar Tor Johnson (George Steele), pseudohelderziende The Amazing Criswell (Jeffrey Jones) en nieuwe liefde Kathy O'Hara (Patricia Arquette) zich bij hem aan om mee te werken aan zijn nieuwe film Plan 9 from Outer Space. Wood heeft niettemin maar één 'ster' om telkens in zijn producties te stoppen: de drugsverslaafde en al vier jaar werkloze oud-horrorster Béla Lugosi (Martin Landau). Wood bewondert hem oprecht en is bevriend met hem geraakt nadat hij hem een lift gaf in zijn auto, waardoor Lugosi hem ook aardig is gaan vinden. In de filmwereld wordt die niettemin dan al jaren als afgeschreven beschouwd.

Ook leesbaar in de wiki.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel ik het verwarrend vind dat je maar de helft van het plot hier plakt, toch bedankt voor de moeite.
Persoonlijk vind ik het verhaal ronduit humoristisch. Ik ben benieuwd of je de film ook daadwerkelijk hebt gezien of gewoon gezocht hebt naar 'slechte regisseur'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb de film gezien. En in mijn ogen een niet te missen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gast lul nou niet, je geeft gewoon een verkeerd antwoord op de vraag. De vraag is wat is de slechtste FILM gemaakt, na wat blabla link je door naar een film OVER Ed Wood. Dat Ed Wood slechte films heeft gemaakt staat vast maar de film waar jij naar linkt IS een goede film (8.0 IMDB 83.000 votes). Dus geef je niet alleen een verkeerd antwoord: Ed Wood, je linkt ook nog eens door naar een goede film. rjs88 geeft dus weldegelijk een juiste reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft antwoord op de vraag: Wat is een goede film over een slechte regisseur. Maar dat is de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip, knaap. Dat ik dat zelf nou niet gezien heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe gelukkig was even bang dat je echt de weg kwijt was :P
In 1 woord: Glitter
Google het maar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meningen zijn verdeeld.
Maar men is er unaniem over dat film die over de datum is en verkeerd is bewaard, de slechtste resultaten levert.
Maar soms wel weer verrassende effecten.
Over russische kleurenfilms uit de jaren 80 van de vorige eeuw is niemand te spreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door mij uitgeroepen tot slechtste film
THE family Stone
die familie bijeenkomst met Kerstmis en al die personages kon mij echt niet boeien maar er is vast nog wel een erge film die schiet mij nu niet te binnen.