Weet iemand veel van de Kunstenaar Chema Madoz?

op school moeten wij iets in een verslag verwerken over Chema Madoz, maar wij kunnen niks over hem vinden op google of wikipedia. Kan iemand daar ons mee helpen, gewoon wat informatie.
Alvast Bedankt!(:

Toegevoegd na 6 minuten:
we willen vooral het sterfte jaar weten en waar hij is geboren

Toegevoegd na 8 minuten:
sorry, ik geloof dat hij nog niet is gestorven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De fotograaf Chema Madoz is geboren in Madrid, in 1958. Hij leeft nog, dus sterftejaar en -plaats zijn vooralsnog onbekend.

Zie onderstaande bronnen voor meer informatie.

Toegevoegd na 1 minuut:

De onderste bron verwijst naar een zoekmachine. Als je daar Chema Madoz intypt, vind je nog veel meer informatie over deze fotograaf.

12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Madoz leeft nog gewoon, dus het sterfjaar kan ik je niet aan helpen :) Hij is geboren in 1958 in Madrid. Begin jaren 80 is hij begonnen met film en fotografie.

Toegevoegd na 6 minuten:
In deze aflevering van Museumgasten ontmoeten de Museumgasten Madoz terwijl hij voor het eerst zijn tentoonstelling in het Fotografiemuseum in Den Haag binnenloopt.