Dag allen, Voor een toneelstuk heb ik een attachékoffertje vol nepgeld (Euro's) nodig. Enig idee hoe ik aan het geld kom? Alvast bedankt! Hans

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Gewoon kopieren (kleur) en dan knippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beroof alle monopoly spellen van de cash!

Vul je koffertje ermee, en hoppaaaaa!!

Een koffer vol cash
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officieel mag het niet, maar je kan natuurlijk kleurenkopieën maken, leg zoveel mogelijk echte briefjes strak tegen elkaar aan op de glasplaat van het kopieerapparaat, maak een aantal kleuren kopieën.
Knip de namaakbiljetten los van elkaar, van een afstand is niet te zien dat er geen watermerk, zilverkleurig hologram en andere kenmerk aanwezig is.
Met een beetje experimenteren kun je zelfs 2 zijdige kopieën maken, je moet dan wel even nauwkeurig werken en de half-bedrukte vellen opnieuw omgekeerd in de papierlade doen.
Als je zelf een fantasie-biljet construeert op jouw computer dan heb je ook niet het probleem van copyright en verdenking van valsemunterij, maar dat moet je zelf maar beslissen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopieren, en bundeltjes maken. Allen de bovenste hoeven maar te lijken, de rest moet alleen de kleur goed zijn. De rest zie je vanaf een afstand toch niet.
Misschien kun je ook in feestwinkels wat vinden.
anneliez
12 jaar geleden
speelgoedwinkel verkoopt munten briefgeld in euro;s maar wel 1 stukje kleiner