waar is wally? die plaatjes waar je een mannetje moest zien te vinden, had je ook met een hondje dat je moest zoeken. hoe heette die ook al weer?

In mijn herinnering was het een gevlekt hondje, maar wat was zijn naam ook al weer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

De hond heet Woef.

Woef is de hond van Wenda. Wenda is weer de vriendin van Wally.

Woef heeft net als Wally een rood-wit gestreepte trui aan en muts op. Meestal is alleen zijn staart te zien. Woef wordt in The Ultimate Fun Book uit 1990 geïntroduceerd.

Toegevoegd na 17 minuten:
In Engelstalige gebieden wordt Woef trouwens Woof genoemd.