Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

stank is relatief. Mensen zullen apen sterker vinden ruiken / meer vinden sttinken. Omgekeerd stinken mensen voor apen meer..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder dier (dus ook de mens) heeft z'n eigen lucht en dat zal je stank kunnen noemen, maar dat is een persoonlijke smaak. Daarnaast kan wel gezegd worden dat een mens zicht wast met zeep en soort gelijke dingen en een aap doet dat niet, dus wij mensen maskeren het en zijn dus niet meer gewend aan onze eigen lucht, wat wij dus daarom vinden stinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vemoed een aap want die vind het leuk om met zijn eigen uitwerpselen te gooien en ze gaan niet zo vaak onder douche/in bad als de mens.
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gok op de mens. Door invloed van voedsel, drank (met name alcohol), kleding (denk aan sportschoenen) komen allerhande luchten vrij, die de aap niet heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een koalabeertje ruikt trouwens heel lekker naar pepermunt omdat die uitsluitend bladeren van de eucalyptusboom eten. Ik denk dat apen in het wild schoon zijn doordat ze puur natuur eten wat aan hun lichaam aangepast is.......De mens eet en drinkt daarnaast heel veel chemische dingen en voordat je de deur uit gaat heb je al tig (chemische) geurtjes bij je, zoals 1 shampoo, douche gel, deo, aftershave, parfum, bodylotion enzo.....ik denk dat al die luchtjes doorelkaar stinken. Als je tenminste uit gaat van de basis, dus vanuit puur natuur bekeken.
Onze hond laat duidelijk merken als ik parfum draag, dat ze mij vind "stinken"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@wiccalife: Geweldig, dat van die parfum! (Laat je er echter niet door weerhouden hoor: parfum nu en dan is best OK!)
Gisteren mijn ene hond weer moeten wassen, nu voor de verandering met wat shampoo. Hij vindt zichzelf vreselijk vies stinken nu. De andere hond kwam er bij, en bleef maar ruiken. Ook zij was erdoor in verwarring! Wij LEREN dat poep vies is, en daarom VINDEN wij het vies en vooral STINKEN! @werk; Een aap die met zijn uitwerpselen smijt is zwaar gefrustreerd en verveelt zich zonder twijfel dood in zijn kooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist! Als ik in een kooi moest leven ging ik ook de bezoekers en verzorgers ook smijten met poep!!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing