De winnaar van 2013, de Vlaming Dirk Bosmans, ging naar huis met een Waterman Edson.
bamibal
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij mijn weten krijgt hij geen pen(dit was vroeger bij Tien voor Taal wel zo):
Onderwijswethouder Hugo de Jonge reikte de prijzen uit: een glazen trofee en een boekenbon.
10 jaar geleden
Als hij/zij al een pen zou krijg zou ik denken een stabilo pen,omdat stabilo ook in de dictee wedstrijd voor kinderen prijzen weggeeft en het sponsort
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Slaat ook helemaal nergens op, alsof het een wat met het ander te maken heeft.... stabilo heeft niets te maken met volwassenen.