Ik zoek een beeld van de romp of torso van een vrouwenlichaam. Waar kan ik dat vinden?

Toegevoegd na 1 uur:
Super bedankt allemaal. Ik kan hier wel wat mee. Ik ben zelf helemaal niet bezig met die punten maar geef ze aan zondag omdat ze daar zijn afgetrokken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb je net deze site gegeven met afbeeldingen van tientallen torso's van vrouwenlichamen maar de moderatoren waren zo leuk mijn antwoord te verwijderen, met aftrek van punten waarvoor dank! Er zit daar op het ogenblik kennelijk een nitwit, maar let er maar niet op.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

en als je dan zelf zo'n versie in huis wil dan typ je "venus van milo" in op marktplaats, meteen een uitgebreide keus!

Toegevoegd na 5 minuten:
eerst stond er nog een antwoord boven mij, nl typ venus van milo in bij google/afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een hele mooie foto genomen in japan van een bronzen vrouwen beel beeld met ontbloot bovenlijf. Als je geïnteresseerd bent wil ik hem wel sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb heel veel foto's van rompen en toro's van vrouwen, als je geinteresseerd bent kan ik je wel wat foto's sturen. Of je wat adressen van websites geven waar deze te vinden zijn.