Zo als je vast wel weet, staat dat voor: Jong volwassene. Waarschijnlijk wil dat zeggen dat "men"vindt dat je nog niet de zeer realistische litteratuur mag lezen. Pure flauwekul, als je het mij vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens. Ben ook erg benieuwd naar je nieuwe avatar intussen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat niets nieuws op stapel, mondorgeltje, hij begint steeds spontaan te roteren.
Dit genre is bedoeld om de kloof tussen jeugdliteratuur en volwassenliteratuur te overbruggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke boeken voor kinderen tussen ongeveer 13 en 17 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak zijn dit boeken met als onderwerpen of verhaal lijnen wat jongeren bezighoudt.
Vaak geschreven vanuit een' 'ontdekkende' positie!