Hoelaat is het als het 2.11 pm is?

Ik praat met iemand uit Jamaica. En bij hem is het 2.11 pm. Hoelaat is het dan daar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

11 minuten over 2 in de middag.

Toegevoegd na 42 seconden:
PM staat voor Post meridiem.

Post meridiem (Latijn "na de middag") is een aanduiding voor het tijdvak van 12 uur 's middags tot 12 uur 's nachts.
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Nee, zie de wikipedia link. AM is Ante meridiem en PM is Post meridiem. zoals jij het zegt betekend PM en AM beid na middernacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Previous en after midnight.

Andere antwoorden (2)

11 over 2 's middags.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elf over twee in de middag