Waar kan ik de cijfers 1 - 20 als (kinder)stempels op papier vinden?

Ik zoek dus gewoon een plaatje/foto waar de cijfers 1 - 20 op gestempeld zijn. (Stempels uit de basisschool.)
Dus niet waar ik stempels kan kopen, het gaat echt om de afdrukken.

Eventueel een stempelfont, is ook al goed!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik geef hier even een reactie, omdat ik bij gewone reactie geen foto kan weer geven.
Maar jij zoekt dus het resultaat wat DEZE stempels op papier zetten? Ik probeer het goed te begrijpen. Want als dat is wat je zoekt, kan ik bij mij op school zo even een A-4tje voor je vol stempelen, dan scan ik hem in en je die via de mail toe sturen. Dan duurt het trouwens wel tot dinsdag. Ik heb me rot gezocht op internet, ik ben nu bij de kleurplaten ;-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dit best een goed antwoord!