Ik ben altijd wel te spreken over de materialen van de Action. Ze hebben er canvassen, verschillende soorten verf, kwasten, enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ruime keuze bij Action!+
Kijk ook eens bij de kruidvat of de trekpleister. En natuurlijk de xenos. De eerste twee hebben het niet continu in hun aanbod, de xenos naar mijn weten wel. Niet duur en leuk om mee aan de slag te gaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het kruitvat en in de blokker vind je altijd wel schilderdoeken en kwasten,... duur is het daar zeker niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook op stukken karton,op bijna elk papier,op sloophout,je in principe kun je bijna overal op schilderen.ook kwasten die anderen weggooien,restjes verf,plantedelen ,alles wat kleur geeft.potlood,houtskool,ja ook voor de barbecue.krijt,balpen,paprikapoeder met houtlijm,dit alles en nog veel meer heb ikzelf al gebruikt om mijn creativiteit gestalte te geven.in de kunstwereld vindt men dit niet vreemd.de meeste amateurs daarentegen zweren bij doek en olie/acryl.jammer daarmee beperken ze zichzelf.veel creative voldoening gewenst.
12 jaar geleden
variatie,
is de vitamine voor het leven

Die andere tip van alle andere voorwerpen die genoemd worden te gebruiken, daar sluit ik mij ook bij aan.

De hema heeft hele goede (eigenlijk kinder) die erg goed (en handig in potjes)uitsmeert zonder al te gauw "plakkerig" te worden, deze bevalt mij het beste op de (nep) canvasdoeken op frame van de action, daar koop ik alle andere spullen, zoals van die handige kartonnen palletjes.

De plakkaatverf 2.95
En een setje penselen 0.95

Niet duur