Welke deelvragen kan ik stellen bij de hoofdvraag: hoe verteltechnieken, taalgebruik en structuur een bepaald thema illustreren?

Dit is voor een literatuuronderzoek over korte verhalen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (1)

Dan zit ik te denken aan de opbouw van het verhaal, de intro, hoogtepunt en slot, zeker in geval van korte verhalen, waar men weinig ruimte heeft voor een heel uitgebreid verhaal.

Toegevoegd na 3 minuten:
Qua vraag kan je dan bijvoorbeeld stellen hoe het e.e.a. is opgebouwd, hoe de intro en het verhaal zelf zo kort gehouden is en dat het toch een duidelijke verhaallijn heeft.etc, etc