Kan iemand dit in het latijns en in het spaans vertalen? GEEN google translation

Kan iemand dit 'Always with love in my heart' vertalen naar het latijns en in het spaans?

liever niet met Google translation dat werk niet correct.
dan krijg je allemaal verschillende zinnen en als je ze dan zegmaar terug rekent krijg je heel iets anders

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Latijn lukt me wel denk ik:
Semper amori meam cordem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga anders naar een vertaal-site.
daar kun je altijd wel vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het spaans lukt het wel: siempre con amor dentro mi corazon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om iets te vertalen gebruik ik altijd vertaalmachine.eu. Je hebt niet zo veel fouten in de zinnen en je kunt echt naar veel talen vertalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
siempre con amor en mi corazón= spaans

van het latijns heb ik geen idee