Welk niveau engels moet je hebben op MBO 4?

Ik heb het dan over het niveau A1, A2, B1, B2, C1, C2.

Ik heb een half jaar HBO gedaan maar ga na de zomer MBO niveau 4 doen.
Wel niveau wordt op de HBO van je verwacht en wel niveau op MBO niveau 4?
Ben dus benieuwd wat mij te wachten staat na de zomer aangezien talen niet mijn ding is.

IS het HAVO niveau trouwens gelijk aan het HBO niveau?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.1K

Antwoorden (3)

MBO4 is B2 niveau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
B2 niveau inderdaad. Behalve spreken op B1 niveau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zojuist myn engels afgerond op B1 en dat is voldoende om mn opleiding marketing & communivatie niveau 4 op het davinci college af te ronden, dus ik betwijfel of B2 verplicht is, zoals bovenstaande zeggeb