nuhr staat voor niet uit het raam
maar waar dat weer vandaan komt weet ik weer niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet Uit Het Raam.
Dat is zo'n naam die tijdens een avondje brainstormen ineens op-floept en dan leuk gevonden wordt.

Net als "go back to the zoo" voor een popgroep.

Misschien was een van die jongens pas met de trein geweest en had daar het bordje gelezen: niet uit het raam leunen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, als conqie het toch ook zegt, wat is er dan fout aan dit antwoord, beste minnaar??????