Waar staat Hollands Glorie voor? Wat voor decor of voorwerpen past daarbij?

13 jaar geleden
1K
Amadea
13 jaar geleden
Hoe bedoel je de indeling in de categorie Overig van Kunst & Cultuur? Gaat deze vraag niet over een televisieprogramma?
Annswers
13 jaar geleden
Welk televisieprogramma? Het gaat mij om het thema, welke categorie stel jij voor?
Amadea
13 jaar geleden
Gaat het dan om een toneelstuk? De vraag is niet zo duidelijk....
Annswers
13 jaar geleden
Nee het gaat om de term 'hollands glorie' en waar dit voor staat.

Het beste antwoord

hollands glorie maakt elke dag lekker.
hollands glorie valt onder tulpen molens delftsblauw kaas varkens rood wit blauw oranje. ect.

http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4ADBR_nlNL304NL316&q=hollands+glorie&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1003&bih=492
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wanneer het gaat om de dingen waardoor Nederland bekend is in het buitenland, dan kom je uit bij het antwoord van Baileyisme.

Wanneer het gaat om het boek 'Hollands Glorie' van Jan de Hartog en de daarop gebaseerde TV-serie, dan kom je uit op zeevaart en zeesleperij aan zo rond de eerste wereldoorlog. Iets waar Nederland nog steeds mee scoort in het buitenland. Wanneer ergens iets aan de hand is met een schip of booreiland, dan zie je in de meeste gevallen materiaal en mensen van Smit-Tak die het oplossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koeien???????