Het zijn een eend en een kanarie in principe en die hebben geen broek aan. Geinspireerd door de vraag die de tekenaars van Donald Duck ooit hadden, of Donald wel of niet een broek aan moest, hebben ze Fokke en Sukke zonder broek getekend. Zie de bron voor de details.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat heeft de tekenaar verzonnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het kan.

Ik vermoed dat de tekenaar hierbij geïnspireerd was door Donald Duck, die ook nooit een broek aan heeft (tenzij hij gaat zwemmen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt vast naar harry jekkers gekeken ;-)
Waarom wel een broek aan? Het staat zo immers heel charmant en sexy. Bovendien ontneemt een aan te trekken broek de lol bij mijn partner.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het kunnen zijn dat dat gemakkelijker is om te tekenen? Als ik de makers zou zijn, gaf ik overigens een diepzinniger antwoord, ook al was dít de échte reden!