wie kan mij helpen? ik ben op zoek naar een serie die begin jaren tachtig (kan ook iets later zijn) op tv was.

de titel is up stairs and down stairs, dan heb ik het niet over de veel besproken serie van jaren 60 van die familie maar het was een serie waar ik naar keek als kind zijnde. dus niet die van de britse serie. het ging over witte vlekjes over de grond waar als je daar opstond in de middeleeuwen belande, het was een soort thriller/horror. ben er al jaren wanhopig naar op zoek maar heb het nooit meer kunnen vinden. is er iemand die weet waar ik het over heb, en misschien ook op zoek is geweest en het toevallig gevonden heeft?
ben na al die zoektochten wel wanhopig nu.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bedoelt U deze serie soms ?

GEVONDEN op :
http://tvseries.jouwpagina.nl/rubrieken/oude-tv-series-buitenlands.html

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry ..op deze staat wat meer :

http://www.updown.org.uk/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te koop bij BBC Kijk op hun site www.BBC.co.uk. Klick op link shop.