Ik ben op zoek naar bijgevoegd schilderij? Weet iemand van wie dit is?

Ik zag dit schilderij op tv bij Bridget Maasland aan de muur hangen en vind het erg mooi!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb een tijdje terug een uitzending met haar gezien waarin ze vertelde van wie het was, ik meen me te herinneren dat het van Ruud de Wild was.
In dat geval zou je even hier kunnen kijken: http://www.ruuddewild.com/index2.html
Anders kun je contact opnemen met haar management, die kunnen je misschien verder helpen: http://www.lyonpartners.nl/contact/index.php

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op al die schilderijen is een combinatie van kleuren en letters/spreuken te zien, maar op het 'gezichtenschilderij' op de afbeelding niet. Bovendien is de techniek van het schilderij wel erg verschillend van die van d website van Ruud. Ik denk niet, dat dit van Ruud is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik dus gewoon haar management mailen of zij de naam kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL, ik denk toch dat even contact opnemen met het management de zekerste methode is ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Heb haar management een mail gestuurd. Ben benieuwd of ze reageren.