Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In welke omgeving? In Utrecht centrum is van speelklok tot pierement altijd en het Dick Bruna huis. Ook het spoorwegmuseum is populair!! (vanaf Utrecht cs kan je met een speciale trein naar het spoorwegmuseum)
Veel plezier!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Aangezien kleuters niet heb geduld hebben te wachten en te kijken naar wat er tentoongesteld word denk ik dat dit heel weinig resultaten oplevert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan kan je maar beter niets zeggen :p
Weetenschap en technologie museum Nemo in Amsterdam! Daar mogen kinderen veel dingen zelf proberen en ondervinden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of in België Technopolis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat al leuk voor kleuters (tot 5 jaar)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. Niet alles natuurlijk, maar veel proefjes en dingetjes wel. Ze zullen veel niet begrijpen, maar het is bijna een grote speeltuin...
Madurodam?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Speelgoedmuseum Kinderwereld in Roden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is vast wel iets tussen te vinden
(Lees meer...)
anneliez
14 jaar geleden
Hrt watermuseum in Arnhem zou leuk kunnen zijn , ze kunnen er met water spelen , binnen en buiten en een kleine bijkomstigheid , het is niet al te duur.
Veel plezier.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Wij zijn een aantal jaren geleden met onze kinderen enkele keren naar het "TV-toys museum" in Dieren geweest. Een heel leuk museum, met alle TV figuren van vroeger en nu, zoals de Fabeltjeskrant, de Berenboot, allerlei stripfiguren, caravan van Bassie en Adriaan en Donald Duck. Er zat zelfs een bioscoop in, waar kinderen dan naar een leuke film konden kijken. En je kon er knutselen. Mijn zoon heeft er een keer een sponge-bob poppetje gemaakt. Alleen....het museum is daar weg en zou als het goed is in Zutphen weer ondergebracht worden. Ik weet niet of dit inmiddels al gelukt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in het maritiem museum hebben ze een afdeling boven waar ze met water kunnen spelen.en op het moment hebben ze bij madurodam een speciale tentoonstelling van nijntje geloof ik.(weet niet zeker)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het openlucht museum in Arnhem
vanaf 1 april weer open.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing