Op welke sites kun je GRATIS bladmuziek voor PIANO downoaden?

En het liefst van recente artiesten, zoals Katy Perry en Selena Gomez. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/gratis-piano-bladmuziek-downloaden.4641

Antwoorden (2)

Gratis bladmuziek voor piano is te kust en te keur te vinden op Internet ; hier een paar sites noemen is niet meer dan het tipje van de ijsberg, en dat kun je net zo goed zo niet beter zelf. Gewoon zoeken op piano sheetmusic of bladmuziek, eventueel met de titel er bij.

Maar dan het tweede stukje van je vraag : van recente artiesten. DIE vlieger gaat dus in de regel niet op. G|oogelen op free piano sheet music en een moderne populaire artiest gaat nu eenmaal niet samen ; ALS die bladmuziek al beschikbaar is, kost het geld. En als het geen geld kost, is het naar alle waarschijnlijkheid illegaal.

Maar opde site uit de link kun je wel zo ongeveer ALLES vinden EN meteen downloaden. Voor de normale kostprijs ongeveer. Gemiddeld 5 dollar / om en nabij de 4 euro per liedje.

Gratis muziek beperkt zich in de regel tot evergreens, klassieke muziek en echt oude nummers waar het copyright van vrijgegeven is. Moderne artiesten zul je daar eigenlijk vrijwel niet tussen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Legaal downloaden van bladmuziek van recente artiesten zal moeilijk worden maar wat dacht je van de bibliotheek?
Daar kun je veel bladmuziekboeken vinden en lenen van recente en minder recente artiesten.