Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Is helemaal niet raar. Ik heb ook wel een paar keer een gewonnen prijs weggegeven of verkocht, omdat ik er zelf niks aan had. Met tickets wel opletten of ze niet op naam staan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt het in de omschrijving plaatsen in je marktplaats advertentie: ik heb dit gewonnen als prijs, maar ik ben geen fan van musicals (bijvoorbeeld).
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, dat is helemaal niet raar. Als ik morgen een scooter of een afwasmachine win, zet ik 'm waarschijnlijk ook op marktplaats ;-)

Als je tickets wilt kopen via marktplaats, zou ik wel goed uitkijken; dus even goed controleren waar die tickets vandaan komen, even checken of ze geldig zijn, en of ze niet alleen gebruikt mogen worden door de winnaar zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet raar, het is slim als je leiver het geld hebt dan de voorstelling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geenzins! Dat er geen Euro voor is betaald is in het voordeel van de verkoper, niet de koper!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, heb ik ook eens gedaan. De tickets die ik had gewonnen waren voor een doordeweekse dag, en ik kon absoluut niet. Ik heb ze verkocht en ben in een weekend naar een andere musical gegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding