Waar bevindt zich deze wall painting van Banksky ?

Vermoedelijk in Londen. Maar waar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.banksy.co.uk/outdoors/horizontal_1.htm hier is zijn site. kun je zelfs van downloaden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En op flickr. com is er een groepje die hun Banksky vondsten fotograferen en locatie noemen. " The wonderful finds of the Banksy flickr group" De jouwe stond er helaas niet bij. Misschien al gesloopt? het hout lijkt een tijdelijke afscheiding van werkzaamheden.. Sorry, heb me rot gezocht, maar niet gevonden. En wat BAAL ik daar van :P Enne, bedankt voor de tip! Had nog nooit van 'm gehoord, maar errug gaaf!

Het beste antwoord

South Bank, London
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, je zit een beetje in de buurt.