Koop een groot stuk land, plant je zaadjes, en hoop dat het gras snel genoeg groeit om er op tijd nog lijnen op te kunnen kalken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, je zou ook echt gras kunnen gebruiken
je kan een houten rechthoekig dienblad gebruiken.
dat kan je groen verfen, en met witte lijnen het doel en de lijnen maken.
je kan er eventueel poppetjes opzetten, zelf poppetjes maken met wat propjes papier, of speelgoed poppetjes van bv lego of iets anders.
13 jaar geleden
Een rol groene vloerbedekking, met witte verf de lijnen schilderen.

Oprollen papiertje eromheen, gedichtje erbij en klaar.
(O ja, vergeet het kadootje er niet ergens in te stoppen.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Pak een doos
- Schilder de bovenkant groen
- Maak er een voetbalveld van
- Zet er eventueel kleine goals op (misschien met zo een netje van mandarijnen?)
- Je kunt de rest van de doos nog bekleden
- Snij de zijkant van de doos open en stop daar de cadeautjes in

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan bijvoorbeeld een lange plate doos doen en daar een voetbal veld op maken en in de doos zaagsel met de cadeautjes doen.

het is alleen niet echt een leuke suprise....

GEBRUIK JE FANTASIE!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met voorbeelden en uitleg op info nu.