Het verschil is de plek van de signatuur
ro = rechts onder
lo = links onder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Recht Orienterend en Links Orienterend

In t midden wordt gelaten de breinhelft of de borst helft links of rechts ..

Dit zou de kijkert kunnen afkeiden uit de voorstelling ter zelfbevraging van wat schoonheid is en hoe het terugvoert vanuit eigen daden .
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rechts onder is gangbaar, maar als het bijvoorbeeld voor de compositie beter uitkomt, dan doe je het linksonder. Sommige kunstenaars signeren ook wel aan de bovenkant, dit is ook niet gebruikelijk, maar er is niets mis mee!