Ken je helemaal uitgeschreven musical/toneel scripts op internet vinden?

Wij zijn op school bezig een musical te schrijfven eni k zou graag een voorbeeld hebben omdat het de eerste keer is. we zijn nu bv al 4 uur bezig maar omdast je echt moet opschrijven wat iedereen zegt is best lastig.

Toegevoegd na 10 minuten:
ken=kun

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk wel dat je zoiets kunt vinden, als je in het Engels zoekt. De meeste werken zijn beschermd met auteursrecht. De auteur hoort voor het gebruik van zijn creatie een vergoeding te krijgen, royalties. Als je zoekt op royalty free script for theater kun je vast wel iets vinden. En anders vraag je de plaatselijke toneelvereniging of je een toneelboekje mag lenen. Zij kopen deze boekjes maar ze zijn vast bereid om je te helpen.