Wat is dit?

Ik kwam er niet uit, iemand enige idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ben je er zelf al uit babyfaced?

Het beste antwoord

Een aardappel die vergeten is ver onder in een keukenkastje...........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

lijkt wel een eikel die wel wortel heeft geschoten maar verdord is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt op een hele oude boon, die wortel aan het schieten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gok op een uitgelopen aardappel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gok niet, het is een aardappel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
overrijpe aardappel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een met spruiten uitgelopen aardappel die daarna wegens te weinig vocht is uitgedroogd. Jammer dat er geen meetlint naast ligt als aanwijzing voor de grootte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeps Per ongeluk een min gegeven :-(
Ik hou het op een minkukel in ruste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Héé hij blijkt toch te werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!
Dan hou ik het op Octopus Paul.
Die is toch nonlangs naar de eeuwige jachtvelden vertrokken.......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een oude verdroogde aardappel met uitschieters/wortels die te lang in de mand heeft gelegen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een buitenaards wezen met behoorlijk wat hersens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet grappig
Ik gok ook op een uitgedroogde aardappel met uitlopers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een aardappel zitten voedingsstoffen en water opgeslagen voor het laten groeien van de nieuwe aardappelplant.
Indien de aardappel in het donker ligt, met de juiste temperatuur, begint deze aardknol wortels te maken.
maar vinden de wortels geen grond om in te groeien, dan groeien de wortels niet verder, want er is toch geen grond, maar maken zijworteltjes, in de hoop daar wel grond te vinden, lukt dat weer niet, dan stoppen ook die zijworteltjes met groeien en maken nieuwe zijworteltjes.
Dit alles kost veel voeding en water die dan uit de knol worden gehaald, de knol gaat hierdoor krimpen en krimpen en ziet er op den duur helemaal niet meer uit als de bekende aardappel.
Zo ontstaat een volkomen verschrompelt knolletje met een hele pruik aan paarsachtige , vlezige worteltjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ed,weer héél deskundig geantwoord!gezien jouw expertise kan dat eig. niet anders.
een dikke plus hoor! +
Het is een uitgelopen aardappel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een uitgedroogde aardappel die lang geleden wortel geeft geschoten
en een beetje gegroeid is door zijn resterende voedingstoffen

Toegevoegd na 1 minuut:
aardappels: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardappel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed geantwoord! een +