Hoe zoek ik een bepaald verhaal op in een van de boeken die Toon Tellegen heeft geschreven? En dan doel ik vooral op die dikke verzamelde verhalen....

Er is een verhaal wat ik nog eens lezen wil, maar ik heb de bladzijde niet 'gemerkt'. De verhalen hebben geen van allen een titel.

Toegevoegd na 1 minuut:
geen dikke verzamelde verhalen, haha, maar dikke boeken met..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wel de titel van het verhaal? Zo niet, dan wordt het moeilijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje! de beste wensen! Zoals ik al toevoegde aan de vraag, hebben de verhalen geen titel. Eerlijk gezegd zou ik de vraag niet hebben gesteld als de verhalen titels hadden.

Het beste antwoord

Als je nog een stukje tekst weet dan zou je misschien op google books kunnen kijken en dan de tekst en Toon Tellegen in kunnen typen. Anders weet ik het ook niet.