terugkomend op de eerder gestelde vraag over de carglass-reclame:http://www.goeievraag.nl/vraag/carglass-reclame-fout.9184

hebben ze de reclame nu aangepast? Ik hoorde hem net voorbijkomen op tv en het veel bediscussieerde zinnetje was vervangen voor iets anders... het is me even ontgaan wat er nu precies gezegd wordt... wie weet dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is de macht van GV! ;-)

Het beste antwoord

Het zijn 3 reclames van Carglass...

Twee reclames gaan over ruitreparatie en één reclame gaat over de gevolgen wat er met een sterretje in de ruit kan gebeuren bij schok bewegingen als je te hard over een drempel gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is met de reclame van de politie ook gedaan..

er kwam in voor dat alle mannen, Mannen dingen zeiden. en vrouwen meer de vrouwelijke kant benadrukte zoals papier werk, onderhandelen etc..

Dat is later aangepast omdat dat een verkeerd beeld gaf ;)!

Toegevoegd op 18-05-2009 13:45:09
het zou dus kunnen dat de reclame wat is aangepast ;)! geen schande gebeurt vaker..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de reclame net nog onaangepast gezien. ik denk dat je er 1 van de 3 heb gezien.

x