Is deze zijn correct geschreven?

Maar de geruchten zijn nu harde waarheid geworden want de durrr-challenge tussen Daniel ‘Jungleman12’ Cates en tom Dwan is vanaf donderdagavond volop aan de gang bij full Tilt Poker.

Hierboven staat de zijn waar het om gaat. Graag je antwoord onderbouwen met feiten. Dus waarom is het zo? Waar staat het officieel geschreven?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

sowieso ontbreekt er een komma na geworden, verder denk ik dat je gewoon een keus moet maken; lucky strike of west...?

Het lijkt me dat "tom" "Tom" moet zijn. Ik zou zelf voor de leesbaarheid een komma invoegen tussen "geworden" en "want". Een durrr challenge zou vermoedelijk zonder koppelteken moeten, en of dat wel of niet met hoofdletters moet hangt er vanaf. Full Tilt Poker: ik zou alle drie de termen met een hoofdletter schrijven, maar het kan zijn dat het een officiële naam is waarbij "full" met een kleine letter wordt gespeld. Ik zou dus schrijven: "Maar de geruchten zijn nu harde waarheid geworden, want de durrr challenge tussen Daniel ‘Jungleman12’ Cates en Tom Dwan is vanaf donderdagavond volop aan de gang bij Full Tilt Poker." (En dan nog eventueel Durrr Challenge.)

Als dit voor een boek is, dan is het een uitermate slechte zin, als het een verslag is voor de krant, dan is er niet veel mis mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100