Als je een mbo opleidingsniveau hebt hoe vertaal je dat dan in de Engelse taal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
4.3K

Antwoorden (1)

MBO GL/TL = UK GCSE's At C level / US 10th Grade

HAVO = UK GCSE's at A level / US 11th Grade

VWO = UK GSE A/A2 Levels / US High School Diploma with Advanced classes

MBO = Vocational Education en in de VS & Canada is het vergelijkbaar met Community College.

HBO = University of Professional Education

WO = University of Sience
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
HBO wordt inmiddels officieel University of Applied Sciences genoemd, na een gefaald experiment met eerder genoemde Professional education (bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/University_of_Applied_Sciences)