wat is een drollator precies?

ik heb gezocht op internet.
maar het is me niet duidelijk nu.
is het voor oude mensen? een soort rollator?
dit artikel is ook niet duidelijk vind ik
http://www.trouw.nl/achtergrond/Dossiers/article1330099.ece
op andere websites zeggen ze dat het voor honden is?
het woord is zo raar dat ik het nou graag zou willen weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Dat is heel simpel, het is de tank van het toilet van de caravan. Het chemisch toilet zeg maar. De moderne uitvoeringen hebben er wieletjes onder zodat je ze niet hoeft te dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zal het zijn!+

Andere antwoorden (2)

Zoals ik het begrijp, komt het woord uit een woordenlijst van woorden die voorkomen in cryptogrammen. Dat zijn, samengestelde, woorden, die soms heel grappig zijn, en die je kunt vinden door synoniemen voor een aantal woorden aan elkaar te plakken tot een ""nieuw"" woord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bedoeld dit?
- Drollator (1): Hulpmiddel waarmee ouden van dagen het droltrappen* nog trachten te beoefenen. (2): WC op wielen.
.dat is dus ook mogelijk
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent me voor geweest:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geeft niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel sympathiek;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geinige site: +
Drollator (1): Hulpmiddel waarmee ouden van dagen het droltrappen* nog trachten te beoefenen. (2): WC op wielen.