Wat betekent dit?

Oere manr opti nareeng twis canioptera snipti.

Dit heeft Rose ooit een keer naar mij gestuurd, zonder te zeggen wat het betekent..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Het was een reactie op je antwoord "Wiskunde is een wetenschap waarbij patronen (patronen zijn ook sommen als 1+1) worden bestudeerd op gestructureerd.".

Dit was letterlijk een on-zin. En in die zin ook onbegrijpelijk voor iedereen die niet al wist wat je bedoelde.

In die context betekent 'Oere manr opti nareeng twis canioptera snipti' : Met één hand voor mijn ogen zie ik het niet.

(Met twee vingers in mijn oren ook niet.)

Toegevoegd na 4 minuten:
Het zou mij overigens verbazen als er nog meer GV'ers in staat zouden zijn geweest tot een (enigszins kloppende) vertaling van deze zin.
rose
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Kan je verklaren hoe je aan deze tekst bent gekomen? Ik had van alles geprobeerd maar snap de clou nog steeds niet.....
rose
13 jaar geleden
@ Amadea: De clou is simpel: Rubbish in = rubbish out.
rose
13 jaar geleden
@ soldaatBoem: Mijn brave Schwejk, ik begrijp wat je zeggen wilt, ik proef het kanon nog in mijn mond, het leven is zoals het is, en wanneer wij niet spreken kunnen, dan moeten wij zwijgen.
Amadea
13 jaar geleden
De rubbish van soldaatBoem is simpel, dat moet trouwens strontainau zijn. Maar hoe je via "De rotzooi die je erin stopt is dezelfde troep de je eruit krijgt" van - Oere manr opti nareeng twis canioptera snipti - kunt komen tot: Met één hand voor mijn ogen zie ik het niet, dat blijft een raadsel.
rose
13 jaar geleden
..., dat blijft een raadsel. Dat moet dan maar.
rose
13 jaar geleden
@Amadea: blijkbaar, als ik je reactie op PieterVeenstra's antwoord goed begrijp, irriteert het je nogal dat ik je de oplossing van het raadsel niet cadeau doe. Als dat klopt, en je wilt toch graag dat ik het hier uitleg, dan wil ik dat wel doen. Zeg het maar...

Andere antwoorden (2)

Dat is een anagram voor :
At improper regenerations swipe incantation.

:D

Maar ik denk dat je het beter aan Rose kunt vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Kan je ons ook leren hoe je dat anagram maakt?
rose
13 jaar geleden
Het zou me niet verbazen als Pieter daar een leuk algoritme voor heeft...
rose
13 jaar geleden
Vertel eens, Pieter...
Amadea
13 jaar geleden
Nou ja, als Rose haar geheim niet prijs wil geven hoef jij dat natuurlijk ook niet. Maar deze site is wel bedoeld om van te leren, en dat lukt op zo'n manier niet. Nu staat er weer zo'n loze kreet bij http://www.goeievraag.nl/vraag/elk-land-taal.73013#419010: "Dar nikta paloes". Daar heeft dan toch niemand wat aan....
rose
13 jaar geleden
Daar heb ik een plusje gegeven...
rose
13 jaar geleden
eenpersoonswoningen participatie trim rata
rose
13 jaar geleden
waarnemingsposten incorporatie pariteiten (van http://www.arrak.fi/en/ag/ )
rose
13 jaar geleden
Procrastinate anteater Rose winning Pompeii
Lijkt wel op 'dummy' tekst, oftewel Lorem Ipsum.
Kijk ook op de link, daar vind je een generator.