Hoe is de beste manier om franse werkwoorden vanbuiten te leren?

Ik heb morgen Frans examen en mijn werkwoorden ken ik nog niet zo goed hoe kan ik het snelst mijn werkwoorden vanbuiten leren?

een jaar geleden
in: Taal
1.4K
Pieterke
een jaar geleden
De woorden opschrijven en dan hardop uitspreken. Dan krijg je ze op 2 manieren "binnen".

Het beste antwoord

- Probeer dingen te vinden die hetzelfde zijn. Kijk naar de uitgangen van het hele werkwoord en als die hetzelfde zijn, zijn vaak veel van de uitgangen ook hetzelfde.
- Je kunt oefenen op www.verbuga.eu, beetje verouderde website, maar het werkt nog wel goed (bij mijn in ieder geval).
- Zing ze op de wijs van een liedje of maak er een rap bij
- Zet ze in WRTS, dan kan je ze oefenen van Nederlands naar Frans en andersom
fremar
een jaar geleden
Toon132
een jaar geleden
Dankjewel hopelijk heb ik morgen goede punten!