Wat betekent" Per Aspera Ad Astra" Dit staat op een pakje Pall Mall; en In Hoc Signo Vinces?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Taal
5.4K

Antwoorden (5)

Per Aspera ad Astra:
Langs moeilijke (wegen) bereikt men de sterren

In Hoc Signo Vinces
in dit teken zul je overwinnen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Per aspera ad astra
"Langs moeilijke (wegen) bereikt men de sterren" (motto van de NASA en de stad Gouda)

In hoc signo vinces
"in dit teken zul je overwinnen" (Goddelijke stem vertelt dit aan Constantijn de Grote tijdens zijn gewonnen slag tegen Maxentius)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien voortaan even intoetsen op www.google.nl, ken je die website? Hij is best handig in ieder geval...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry hoor, maar zijn dit nu vragen?
Tik het gezochte in op Google en je hebt het antwoord.
Van deze vragen zakt me de broek af...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.lmgtfy.com/?q=Per+Aspera+Ad+Astra
http://www.lmgtfy.com/?q=In+Hoc+Signo+Vinces