Wat betekent Duisburg ?

Een paar vrienden van mij zeggen altijd voor de grap dat ze naar DB of naar Duisburg gaan, maar wat betekent dat eigenlijk ? Ik weet dat ze het niet over de stad hebben maar volgens mij is het een seksgrap ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Taal
46.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het zijn jouw vrienden, waarom mag jij niet mee?
Goed opletten waar de vrienden naar toe gaan als zij dit zeggen. Misschien gewoon naar bed, of de stad in, meisjes versieren. Ligt aan het uur van de dag.

Het beste antwoord

Duisburg, db, "kom we gaan naar db". In Duisburg heb je een drie-, viertal flats/woningen waar de hoeren zitten. Als je vrienden zeggen kom we gaan naar Duisburg dan zeggen ze kom we gaan naar de hoeren (in Duisburg). Vulkanstrasse is een hele bekende hoerenstraat daar, Google het maar eens!

Ik ben taxichauffeur en breng regelmatig klanten daar heen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Super, hier heb ik wat aan ! Bedankt ! :)