Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke applicatie voor het oefenen van vocabulaire is goed?

Ik heb tot op heden gebruikgemaakt van Miniteach. Hier moet je echter losse woordenlijsten invoeren, als je deze los van elkaar (bijvoorbeeld per dag) wilt oefenen. Graag zou ik een applicatie gebruiken op mijn smartphone, waarbij ik één woordenlijst kan invoeren (1300 woorden). Vervolgens wil ik per dag kunnen aangeven dat ik bijvoorbeeld woord nummer 150 t/m 200 wil oefenen.

Weet iemand een bij voorkeur kosteloze Android applicatie waarbij dit makkelijk kan? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik gebruik altijd WRTS, is een app en een site en werkt handig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is bij deze applicatie hetgeen ik benoemde mogelijk?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee
Misschien wat laat, maar ik gebruik quizlet, ik vind deze app (kun je trouwens ook op de computer gebruiken online) veel fijner dan wrts. Je kunt oneindig woordenlijsten maken, met foto's en je kunt al lerend spelen. Je kunt ook jezelf toetsen, of gewoon een kaartje met de vertaling op de ommezijde. Ik vind deze app veel beter dan wrts (mijn mening)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Om dan in te stellen denk ik niet dat je dat in een van die apps zult vinden zoals jij wil.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding