Dat is Spaans, net als de tekst onder de videoclip. Die kan je vertalen met https://translate.google.nl/. Dat gaat niet altijd helemaal zonder fouten, maar de essentie van de tekst is meestal wel te achterhalen.
Antoni
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik dacht het al wel, maar ik wilde het even zeker weten.
Bedankt, +
koraal19
8 jaar geleden
+ voor:
gaat niet altijd helemaal zonder
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is inderdaad Spaans. 'explicación' betekent 'uitleg', de uitgang -ción is typisch Spaans en onderscheidt het van andere Romaanse talen (Portugees: 'explicação', Frans: 'explication', Italiaans: 'spiegazione')