Hoe leer je goed Japans?

Hallo, Ik ben geïnteresseerd in Japanse dingen. Zoals anime, manga enzo.

Hoe kan ik goed Japans leren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal
Ritsuka
9 jaar geleden
Beste is daar gaan wonen
Castle
9 jaar geleden
Japans is een ingewikkelde taal om te schrijven. Het heeft 3 alfabetten die door elkaar gebruikt worden. De drie Japanse alfabetten zijn het katakana, het hiragana en de kanji. Als je het echt goed wil leren dan moet je in contact komen met mensen die echt Japans kunnen. Er zijn plaatsen o.a. Tilburg waar je dit kan leren in klassikale vorm:
http://www.tilburgjapan.nl/japan-in-tilburg/japanse-taal/ Dit is in mijn ogen niet echt een taal die je via de LOI met cd'tjes e.d. moet volgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Informeer eens bij de ambassade van Japan.

Antwoorden (2)

Door les te nemen. Soms worden er lessen georganiseerd bij de volks universiteit, of anders schriftelijk. Nog een mogelijkheid is zoeken of er Japanners in je omgeving wonen die het je willen leren
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Download duolingo
Zorg dat je een Japanse partner krijgt, dan gaat alles van een leien dakje.