Ik moet een pakket naar Oostenrijk verzenden (particulier), moet ik voor de naam van de geadresseerde Zu Händen von plaatsen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal
Antoni
9 jaar geleden
Wat bedoel je dan precies, in het Nederlands, met Zu Händen von, en wat is jouw doel met het plaatsen daarvan?
ItisILeClerc
9 jaar geleden
alleen als je het aan een bedrijf met meerdere werknemers verstuurt is dat wel handig
aan een particulier adres natuurlijk niet, dan weten ze wel ter attentie van wie het is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ Antoni Zu Händen von is Duits voor ter attentie van. En met plaatsen bedoel ik moet ik t.a.v. ook voor de naam van de geadresseerde zetten bij een particuliere verzending.

Antwoorden (1)

Dat betekent ter attentie van.