Wat is een overdracht?

Mijn opdracht.
8. Je schrijft een overdracht aan de moeder van Carlijn + advies.

Wat moet ik precies doen?

Toegevoegd na 49 minuten:
Carlijn, een peuter van drie op het kinderdagverblijf.
Ze heeft moeite met ontlasting.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal
Computoon
9 jaar geleden
Waarom krijg je dat soort opdrachten zonder dat er vooraf uitleg over gegeven is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ga er van uit dat je een opdracht hebt gekregen voor een vak dat iets te maken heeft met zorg? Geef hier wat meer uitleg over, nu is het erg vaag.

Antwoorden (1)

Kennelijk heb jij Carlijn geobserveerd, omdat er problemen met dit meisje zijn. Jouw bevindingen tijdens die observatie schrijf je op, en die geef je aan haar moeder.
Je draagt dus aan de moeder over wat jij gemerkt hebt van haar dochter. En je geeft daarbij advies op welke manier de moeder met Carlijn zou kunnen omgaan om de situatie beter te krijgen.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap het nu. Hartelijk bedankt!