Is(Desalniettemin alhoewel ofschoon niet tegenstaande ga ik wel spijbelen) een goede zin?

10 jaar geleden
in: Taal
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grappig. Je wilt al je emoties en mogelijkheden in 1 zin stoppen. Dat klopt natuurlijk niet, maar het is wel lekker pittig. En je moet erbij stampvoeten. Een recalcitrante zin zo. Kan jou het schelen. Taalkundig niet okay, maar emotioneel wel.
Reddie
10 jaar geleden
In een publicatie zou ik zou ik het zo niet formuleren.
Maar het maakt wel duidelijk dat je even zin hebt om dwars te doen.
Lekker púh.
Amadea
10 jaar geleden
Niettegenstaande schrijf je aan elkaar. Desondanks niettemin weliswaar.

Het beste antwoord

Nee dat is een zin die geen zin heeft ,
desalniettemin =ondanks dat de gevolgen nadelig zijn zullen doe ik het( toch. Nochthans)
Alhoewel = ofschoon ,hoewel
Ofschoon = alhoewel, hoewel
Niet tegenstaande = dubbele ontkenning
dus eigenlijk schrijf je
TOCH TOCH NIET NIET GA IK WEL SPIJBELEN.
Dat is geen zin dat zijn losse wooorden zonder betekenis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goldpixel
10 jaar geleden
Hallo,hetwas als grapje bedoeld.