Volgens de regels van het Groene Boekje is het "Simones", als in Simones fiets.
Het witte boekje staat Simone's ook toe.

Toegevoegd na 27 seconden:
De regel van het Groene Boekje is dat de bezits-s in principe aan een naam vast geschreven wordt. Alleen als de s de uitspraak van de voorafgaande klank zou veranderen, moet er een apostrof voor komen. Dat is het geval als de laatste lettergreep op één a, i, o, u of y eindigt (of op een enkele e die als [ee] klinkt). Na een dubbele klinker of een tweeklank komt geen apostrof. Na een naam die op een hoorbare sisklank eindigt, komt wel een apostrof maar geen extra s.
bamibal
10 jaar geleden
Afhankelijk van de taal van de tekst. In het Nederlands schrijf je het gewoon aan elkaar. Alleen als een naam eindigt met een s wordt een apostrof gebruikt om aan te geven dat het om eigendom gaat. Kees' boek.
In het Engels wordt wél een apostrof gebruikt. Simone's answer.
Amadea
10 jaar geleden
Als het meisje Simone heet is alleen 'Simones' goed, als in 'Simones jas'. Zo is de jas van Jan Jans jas en die van Jans Jans' jas.

Maar velen gedogen de foute 's bij Van Nelle's thee (en andere merk-/eigennamen) omdat het woordbeeld hierdoor duidelijker is/zou zijn.
Computoon
10 jaar geleden
Het is één Simone, en twee Simones.